2013. január 16., szerda

21 / 4

Nimród új paraméterei 6360 g és 65 cm. Gömbölyödik, ahogy kell! Ezzel együtt nagyon mozgékony, akár csak a nővére volt ekkoriban. Szerintem már nem sok kell hozzá, hogy hátról is hasra forduljon, mert csavarodik veszettül. Most már megfog tárgyakat, sőt, nyúl is értük. Úgy emlékszem, Odettnél ez később jelentkezett. Nagyon vidám kislegény! Annyira mosolygós, hogy öröm nézni! Szinte keresi a tekintetünket, mikor pillantunk rá és rögtön elmosolyogja magát.

Az elmúlt hónap három nagyszerű eseményt tartogatott számunkra. 
Az egyik, hogy összeköltöztettük a gyerekeket. Részünkről volt izgalom bőven az első éjszakán, de csont nélkül aludt mindkettő. Nimródnak persze van még egy ébredése reggel 4 és 6 óra között, amikor gyorsan kiveszem az ágyából, megetetem, majd visszarakom, de utána már együtt ébrednek. A fő, hogy nem zavarják egymást álmát. Odett szinte kivétel nélkül minden reggel átkéredzkedik Nimród mellé. Annyira, de annyira szépek együtt! Folyamatosan mosolyognak egymásra, Odett pedig kedvesen puszilgatja és ölelgeti az öccsét, amit Nimród hálásan tűr és egy pasis mosollyal jutalmaz.



A másik esemény, hogy Mami felköltözött Budapestre. Itt vett lakást a közelünkben, így most már itt van velünk végre. Már nagyon vártuk, egyrészt, mert Betti nene (a lánya) is már több, mint egy éve Pestre költözött és egyedül maradt Pécsen, másrészt pedig mert szerettük volna, ha a közelünkben van.

A harmadik esemény pedig természetesen a karácsony. Izgalommal vártuk. Én már novemberben elkezdtem rá készülődni. Készítettem wc-papír gurigából adventi naptárat, amit idén még csak dísznek használtunk - Odett még nem értette volna a lényegét -, bár megjegyzem, nem vagyok annak a híve, hogy minden egyes napon ajándékkal lepjük meg őt/őket. Persze valami apróság majd belekerül jövőre (egy-egy kókuszgolyó vagy apró csoki, közös programról szóló bón [a további ötleteket a szerkesztőségbe várjuk :-)], de alapvetően nem hiszek abban, hogy ajándékokkal kellene ellepni őket.
Hitem szerint a karácsony sem erről szól, hiszen év közben is megveszünk mindent, amire szükségük van De persze jutott a fa alá ez-az, mi Apjával apróságokkal készültünk, úgy mint egy csomag lufi (meghal érte!), karkötő-, nyaklánc- és gyűrű szett (imádja felvenni!) és hát bővítettem a Bogyó és Babóca gyűjteményét egy Babóca házzal. Nagyon szeret játszani ezekkel is, már megrendelte Bogyó házát is.
És mivel elkezdődtek a szerepjátékok is, még októberben megbíztam a Nagypapát, hogy készítsen neki egy játékkonyhát és a többi családtagtól ehhez kapott kiegészítőket. Kakaót, kávét, húslevest már kiválóan főz, csak győzzük megenni, olyan gyorsan készíti! :-)

Szünet nélkül jár a szája, minden nap tanul egy-egy új szót, amit begyakorol és szépen használja. Már 3-4 szavas mondatokat is mond, mi pedig csak tátjuk a szánkat. Öröm hallgatni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése